dilluns, 17 d’octubre del 2011

...PERÒ DIGUE'M VINE


Si tu em dius vine ho deixo tot...però digue'm vine, es l'ultim llibre que m'he llegit, i con diu el seu autor, l'Albert Espinosa: "Està dedicat a tots aquells que continuen volent ser diferents i que lluiten contra aquells que desitgen que siguem iguals"


La casa cantonera de la Sílvia Alcàntara es un llibre de sentiments antics, preguntes que mai s'han respost i racons foscos en la vida de dues germanes que fa vint anys que no es veien...Us recomano els dos llibres...apasionants de començament a final.

Tinc que agrair a la Elena de http://bicocacolors.blogspot.com/ per la inspiració de les pedres pintades...hem passat una molt bona estona, amb uns rotuladors y pedres de platja. No us perdeu el blog d'aquesta artista de la fotografia, cadascuna de les seves entrades es sorprenent !!!



Altres coses que em fet aquest cap de setmana:  Pintar la fusta del la terrassa amb oli de teca per protergir-la de l'aigua i del sol, arreglar les plantes i...disfrutar de l'aire lliure.









7 comentaris:

  1. jajajaja pensé que eran las mías!!!
    genial, gracias guapa!

    ResponElimina
  2. Hola, fa dies que miro però encara no havia dit res, amb permís.
    Molt divertides les pedres, m'agraden força i l'enllaç fantàstic quina fotografia més bona.
    Gràcies per la recomanació dels llibres, estic acabant un i no sabia quin comprar-me desprès, hagués acudit als clàssics però se'm feia feixuc, potser "la casa cantonera"

    ResponElimina
  3. ostras!! jo a lo meu... d'on ha sortit aquest separador per penjar les plantes? m'ha agradat molt molt!

    ResponElimina
  4. Bicocacolors, cuando vi tu entrada A B C y D me quedé "de piedra" , me pareció una idea genial lo de pintar las piedras, y como en el jardín tenemos unas cuantas para decoración, pues enseguida nos pusimos "manos a la piedra" jejeje. Otra vez muchas gracias!!!

    Angel, et recomano els dos...per mí son dos llibres d'aquells que no pots deixar de llegir fins que l'acabes.

    Morgrana, tant el separador com els testos de plàstic per les plantes son de IKEA. El separador té bastants anys, així que no se si encara el tenen a la botiga, i a més era un producte de la temporada d'estiu...

    Gracies per passar-vos pel blog!!

    ResponElimina
  5. com pot ser que no em fixés avans!!! quin desastre de dona... veus com mai una no es cansa de veure casa teva?

    ResponElimina
  6. Hola!!! ayy que bonica la terraza! me encanta,además yotambién acabo de descubrir el separador que tienes,pensaba que era nuevo como morgrana!
    El libro de Albert Espinosa me lo traje de Bcn esta Semana santa, fue mi recuerdo del viaje, y me encantó, me lo leí en 2 sentadas...
    Precioso todo todo y todo!
    besos
    Amina

    ResponElimina
  7. Gracias por las recomendacion del libro.....!!!!!!!!!!justo queria leerme uno y me va de perlas y mas con las criticas que le habeis dado..
    que bonitas las piedras!!!!!
    me copio la idea.......
    las fotografias son espectaculares.......!!!!!!!!
    enhorabuena

    ResponElimina

Gràcies per deixar el teu missatge!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...