dimarts, 22 de novembre del 2011

NADAL A CASA

A falta d'unes poques setmanes per Nadal, ja hem de començar a pensar com decorem casa nostra. Jo no sóc de massa adorns, de fet no m'agrada gaire el Nadal, ni el consumisme agressiu d'aquest dies, ni els regals fets per "obligació"... ahir passejant a la Nanni, la meva boxer, vaig veure que hi havia una figuera morta al costat del camí i les seves branques curves em van despertar l'inspiració i vaig pensar amb aquests blogs noroueg, com decoren les branques per Nadal, i em vaig dir : Anem a provar!. Així que aquest any el meu arbre de Nadal serà d'estil norueg-minimalista...





















Que us sembla?? Al principi havia pensat de pintar les branques amb pintura blanca, pero m'agrada aquest to gris que tenen. Penseu que quedaria millor blanc??

Us recordo que encara teniu temps d'apuntar-vos al sorteig del porta-espelmes fins al Diumenge 27 de Novembre.
http://interiorsoriginals.blogspot.com/2011/11/punt-isorteig.html


10 comentaris:

  1. Sí, m'agrada! T'ha quedat un raconet molt mono! Jo tinc al cap de fer el meu arbre amb una branca llarga i el peu de formigó (com en el teu anterior post), a veure com queda... També soc de no gaires ornaments!

    Petons
    http://atic2a.blogspot.com/

    ResponElimina
  2. que bonito!! ves ? sabia yo que no ibas a dejarme indiferente

    ResponElimina
  3. perfecto!!!!!!
    es lo que se me ocurre a ver esas fotos!!!!!!
    no lo pintes de blanco....... que asi da el aire calido de la decoración nordica.
    ademas del rincon perfecto que has creado.te tengo que felicitar por el estilismo que has creado tanto por la decoracion escogida como por la fotografia
    ¡Vamos que si es por tu sofá, y por los cadelabros de punto que hicistes (haber si me toca, que me fascinan) creia que la foto es de un fotografo nordico
    ¡Enhorabuena por tu rincon jejje
    besos Aracell

    ResponElimina
  4. A mi me encanta como te ha quedado y me ha gustado tu blog, te sigo! A ver si cojo ideas para mi casa que estoy en plean renovación!

    besos
    www.rosabueso.blogspot.com

    ResponElimina
  5. M' encanta com t ha quedat! Jo no el pintaría, el deixaria així!

    Un petonàs!
    Mer
    WindmillDeco

    ResponElimina
  6. Pues,te ha quedado,,,Genial! vamos que ni por una autentica interiorista sueca..jejej. Me gusta tal cual lo has dejado, sin nada menos ni nada más, Yo creo que este año me vuelvo a declinar por la práctica y económica rama de almendro,
    Besos

    ResponElimina
  7. Guapa!!! acabo de darme cuenta..tu también haces hoy los 100 seguidores, enhorabuena, celebramos la fiesta juntas!! ajaja besos

    ResponElimina
  8. Hola Carmina. No conocía tu blog, y gracias a Amina he llegado hasta él. He estado dándome una vuelta y lo que he visto me ha gustado mucho, así que me tendrás de visita frecuentemente.
    Un saludo desde Etxekodeco
    Fran

    ResponElimina
  9. m'agraden així, tenen un color grisòs ben maco. T'ha quedat un racó fantàstic! em dóna ganes de posar-me jo també amb la decoració nadalenca.

    ResponElimina

Gràcies per deixar el teu missatge!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...