dimarts, 19 de juny del 2012

QUEDEM AL JARDÍ



Avui, i com cada mes, tenim la Quedada Internacions de Bloguers, on podem veure la diversitat de propostes i estils diferents com pot ser el nórdic, bohemi, minimalista o vintage. En aquesta ocasió quedem al jardí i jo he triat el de casa meva...un lloc per disfrutar del bon temps i relaxar-se després d'un dia de treball.
Espero que us agradi!!














Fotos: Carmina

No deixeu de visitar el altres membres de la Quedada, estàn plens d'inpiració...


Tres-studio

I avui com a blog convidadt:Bladecoracion

15 comentaris:

  1. Pues nos agrada muchísimo Carmina y encima nos preparas una ensalada y todo. Esta quedada me está poniendo los dientes muy largos y me entran muchas ganas de vacaciones.

    Ainsssssssssss!!! un besote!!!

    http://mrsboho.blogspot.com/
    http://www.kulunkadecoblog.com/

    ResponElimina
  2. ¡Hola guapa! Nos encanta tu refugio exterior =) ¡Es precioso! ¡Qué gusto tienes, hija! Sin duda está pensado para disfrutar del exterior al máximo. Três besazos

    ResponElimina
  3. Tienes un jardín estupendo!! me encantan los detallitos!!!

    ResponElimina
  4. Tens un jardí preciós Carmina, vamos, que no m'importaria que fos el meu, jejeje. M'encanta tot, però en especial la zona del banc i les 2 tumbones, amb els coixinets, les floretes.. Preciós!!!
    Felicitats per aquest bon gust ;O)

    Petons!

    ResponElimina
  5. Hija que envidia de jardin...un gusto..
    mart a.

    ResponElimina
  6. Crec que no hi ha millor proposta que la pròpia, tens un bonic jardí y les imatges son precioses, et felicito.Petons.

    ResponElimina
  7. Muy bonito, lleno de detalles y perfecto para disfrutar el día a día cuando empieza el buen tiempo...
    Gracias por mostrarlo...
    Besos,
    Silvia

    ResponElimina
  8. está al detalle y con comidita y todo, toda una anfitriona
    Besos
    Yolanda

    ResponElimina
  9. Que jardín y porche mas chulo que tienes...
    Me ha gustado mucho muchísimo.
    Besotes

    ResponElimina
  10. Totalment d'acord amb Ariadna, com el de un mateix, no existeix proposta millor.
    Un preciós jardí.
    Quina enveja...

    ResponElimina
  11. Un jardín precioso Carmina. ¡Y qué decir de esa apetitosa ensalada! Me apunto a la comida. Propondré que la proxima quedada sea presencial, con comida incluida.
    Un abrazo
    Fran

    ResponElimina
  12. Carmina! m'agrada molt tota la teva casa i el jardí no podria ser menys! Molt bones fotografies, transmeten molt bé l'oci i les diferents activitats que desenvolupeu en ell.

    ResponElimina
  13. me encanta!! muy apetecible el espacio y la comida! me apunto a lo presencial!! :))
    Virlova Style

    ResponElimina
  14. Me encanta tu rincón Carmina , que ratos tan placenteros debéis pasar ahí verdad?
    bss Cristina

    muebleando otra vez

    ResponElimina
  15. Ya me gustaría a mí tener un espacio así en mi casa!Es muy acogedor. Y como dicen por ahí con la cena tan ricamente preparada, qué más se puede pedir!

    ResponElimina

Gràcies per deixar el teu missatge!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...