dijous, 4 d’octubre del 2012

EL RACÓ ÉTNIC...

Després que Araceli de MI RINCÓN... em portés una tela africana de Senegal, vaig estar donant tombs per casa a la busca d'un lloc on col.locar-la. Es una tela gruixuda, així que tant pot servir de tapís, com de manta, catifa ó cobrellit...








Vaig pensar que tenia escampats per tot arreu un munt d' objectes decoratius étnics...un fanalet portat 
d' Egipte per la Silvia i el Jose,
Un pouf de pell del Marroc, comprat a Le souk d'Amina,
unes capsetes de la Polinesia,
o les talles de fusta portades del nostre viatge a Cuba...

Així dons, he creat un racó étnic a casa












I un petit DIY que vaig fer ahir...uns porta-espelmes fets amb ciment i forrats amb "trapillo"

Com ho veus??




MOLTES GRÀCIES ARACELI!!!



8 comentaris:

  1. Impresionante!!!! Tienes mucho mucho arte para decorar!
    besos

    ResponElimina
  2. Un racó preciós, com tota la teva casa, i els porta espelmes són genials, m'agraden moltissim!!

    ResponElimina
  3. Uau!!! De revista!!! Felicitats per aquest racó

    ResponElimina
  4. Dons m'encanta. Fas un "corta i pega" i més bónic no pot quedar. Felicitats!
    La catifa es pura vida!

    ResponElimina
  5. Quin racó més xulo t'ha quedat! molt encertat fer-ho servir de catifa!

    ResponElimina
  6. Nos ha encantado, su mezcla de color, fantástico

    ResponElimina
  7. Con tu gusto para decorar cualquier cosa queda bien.
    te ha quedado fantástico. un sakudo

    ResponElimina

Gràcies per deixar el teu missatge!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...